Reklamacje i zwrot

Reklamacja

Reklamacje w naszym e-sklepie z zabawkami są proste! Jeśli coś pójdzie nie tak, wypełnij formularz reklamacyjny, a my się z Tobą wkrótce skontaktujemy.

 Reklamacje

Sprawdzenie towaru przy odbiorze

Czy na pewno masz wszystko do ostatniej figurki? Nie czekaj z otwarcie paczki do Wigilii lub na urodziny Twojego dziecka. Przejrzyj zamówienie i sprawdź, czy opakowanie zawiera wszystkie akcesoria i części zgodnie z instrukcją. Jeśli zdarzyło się, że jakiś elf coś namieszał, natychmiast skontaktuj się z nami.. 

Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki należy dokładnie obejrzeć towar i sprawdzić jego kompletność oraz stan towaru pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Jeżeli opakowanie nie jest kompletne (np. brakuje części), coś jest zepsute lub nie działa, zgłoś ten fakt w ciągu 24 godzin od otrzymania towaru za pośrednictwem formularza reklamacyjnego. Po tym okresie Twoja reklamacja z powodu niekompletności lub uszkodzenia towaru nie musi zostać uwzględniona.

Zgłoszenie reklamacji w ustawowym terminie

Ups! Coś poszło nie tak. Co teraz? Reklamacje są u nas proste i wygodne, często nie ma konieczności odsyłania towaru z powrotem, wystarczy nam dokumentacja foto lub wideo, a resztę zostaw nam.

W trakcie 24-miesięcznego okresu gwarancji masz prawo do bezpłatnego usunięcia błędu spowodowanego przez producenta, dostawcę lub sprzedawcę. Aby ułatwić reklamację, udokumentuj błąd produktu za pomocą zdjęcia lub krótkiego filmu. Przygotuj dowód zakupu (fakturę) oraz instrukcję z zaznaczoną niewłaściwą częścią (w przypadku reklamacji z powodu niekompletności lub uszkodzenia towaru).

Jak dokonać reklamacji

  1. Zgłoszenie reklamacyjne

Uzupełnij i następnie wyślij do nas Online formularz reklamacyjny. W krótki czasie przetworzymy Twoją prośbę i poinformujemy Cię, jak postępować.

  1. Przyjęcie reklamacji

Za dzień wpływu reklamacji i rozpoczęcia procedury reklamacyjnej uważa się dzień wpłynięcia formularza reklamacyjnego ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami (dokumentacja fotograficzna, faktura, zaznaczone brakujące części). Dlatego prosimy, żeby zaczekać na nasze potwierdzenie otrzymania reklamacji z numerem seryjnym, który wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail. W wiadomości e-mail potwierdzimy, że zarejestrowaliśmy Twoją skargę i natychmiast zaczynamy ją rozwiązywać.

  1. Rozpatrzenie reklamacji

Nie we wszystkich przypadkach konieczne jest odesłanie towaru do nas. Twoją reklamację ocenimy i rozpatrzymy w ustawowym 30-dniowym terminie oraz poinformujemy Cię o jej wyniku i sposobie rozpatrzenia. Nie odsyłaj do nas towaru bez wcześniejszej prośby. Twoją reklamację procesujemy niezwłocznie po jej otrzymaniu i rozpatrzymy ją w ciągu 30 dni.

  1. Sposób rozpatrzenia reklamacji

W przypadku uzasadnionej reklamacji, w zależności od rodzaju błędu produktu, wyślemy do Ciebie bezpłatnie nieuszkodzoną część zamienną, nowy towar lub po wcześniejszym ustaleniu z kupującym zostanie uzgodniona inną formą rekompensaty.

Wysłanie towaru do rozpatrzenia

Na jaki adres odesłać towar? Jeżeli zdecydujesz się na odesłanie towaru, przygotuj go do transportu tak, aby nie uległ uszkodzeniu.

Jeżeli jest to konieczne ze względu na charakter uszkodzenia towaru, reklamowany towar odeślij na nasz adres po uprzednim zgłoszeniu:

DaRya, s.r.o.,
Kukučínova 52,
831 03 Bratislava – Nové Mesto,
Słowacja

Towar do reklamacji odeślij do nas w oryginalnym opakowaniu lub w innym odpowiednim opakowaniu tak, aby nie został uszkodzony w transporcie. Przesyłkę wyślij do nas za pośrednictwem poczty lub służb kurierskich na podany wyżej adres. Nie przyjmiemy towaru wysłanego za pobraniem, zostanie on Państwu zwrócony. Zalecamy ubezpieczenie towaru, nie odpowiadamy za uszkodzenia w transporcie.

W przypadku jakichkolwiek niejasności prosimy o kontakt z DaRya, s.r.o. pod numer telefonu 0944 627 725 lub e-mailem na adres info@tedaria.pl.

Wszystkie informację o warunkach reklamacji znajdziesz w sekcji Regulamin sklepu.

Odstąpienie od umowy

Towar nie spełnił Twoich oczekiwań? Możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni, a my zwrócimy Ci pieniądze. Wystarczy, że wypełnisz formularz online i wyślesz towar na nasz adres. W ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze.

Ako postupovať pri odstúpení od zmluvy?

Jeśli chcesz zwrócić towar, możesz to zrobić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zakupu. Towar musi być kompletny (wraz z instrukcją i dokumentacją) nieuszkodzony, nienaruszony oraz w oryginalnym opakowaniu.e.

Procedura odstąpienia od umowy

  1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Uzupełnij i wyślij nasz Formularz odstąpienia od umowy online.

  1. Dostarczenie towaru z powrotem do nas

Odsyłany towar musi być nieużywany, zapakowany w oryginalne opakowanie, nieuszkodzony wraz z akcesoriami, w tym upominkami, dokumentacją, instrukcją, kartą gwarancyjną, dowodem zapłaty oraz oryginalną fakturą. Towar wysyłaj do nas za pośrednictwem firm kurierskich lub pocztowych na konkretny adres, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Zalecamy ubezpieczenie przesyłki.

  1. Zwrot pieniędzy

Po otrzymaniu towaru w ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze przelewem na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy. Z przyczyn technicznych żadna inna metoda zwrotu pieniędzy nie jest możliwa.

Wszystkie informację o warunkach odstąpienie od umowy znajdziesz w sekcji Regulamin sklepu.