Dostawa i płatność

Dostawa

Płatności

Śledzenie przesyłek online

Dostawa

Formy dostawy

  • Kurier

Przy wyborze tej metody dostawy przesyłki będą wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej Geis. Oprócz ciekawych rabatów staramy się również zagwarantować korzystne opłaty za transport. Kupując w naszym e-sklepie, masz bezpłatną wysyłkę przy zakupach powyżej 69 €. * Bezpłatna wysyłka może być ograniczona w czasie i może się różnić w zależności od aktualnej promocji. Towar jest dostarczany bezpośrednio na twój adres, który podałeś w danych rozliczeniowych lub na wybrany adres dostawy. Zamówienia z płatnością za pobraniem można opłacić wyłącznie gotówką bezpośrednio kurierowi.

  • Odbiór w sklepie

Przesyłki z odbiorem osobistym można odebrać w dniu wysłania zamówienia w naszym biurze na ul. Kukučínová 1000/52 (przy Poczcie), 83103 Bratysława. Towar będzie na Ciebie czekał przez 7 dni od daty wysłania zamówienia i możesz go odebrać w dni robocze od 8:00 do 17:00. Jeśli z jakiegoś powodu termin odbioru Ci nie odpowiada, istnieje możliwość ustalenia innej daty po kontakcie telefonicznym lub SMS-em na numer +421 944 627 725. W przypadku odbioru osobistego płacisz tylko wartość towaru, nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za odbiór osobisty.

Koszty dostawy

Opłata za dostawę kurierem na terytorium Polski naliczana jest w zależności od wartości zamówienia i metody płatności:

Koszt dostawy

Pobranie

5,40 €

Płatność online

3,90 €

Płatnośc przelewem

3,90 €

Odbiór osobisty

 darmowy

* Podane ceny obowiązują w przypadku wysyłania zwykłych przesyłek na terenie Polski i wysyłania całego zamówienia w jednej przesyłce. Jeśli na prośbę klienta wysyłka zostanie podzielona na kilka przesyłek, koszty wysyłki mogą być wyższe. Obowiązuje tylko wtedy, gdy klient zażąda podzielenia zamówienia na kilka przesyłek. Jeśli zamówienie zostanie podzielone przez e-sklep, wysyłka jest zawsze bezpłatna. Ceny wysyłki zawierają VAT.

Czas realizacji zamówienia

W naszym e-sklepie z zabawkami mamy 95% towarów na własnym magazynie. Twoje zamówienie jest zatem wysyłane zaraz po jego otrzymaniu i przetworzeniu nie później niż do 24-48 godzin, zazwyczaj jest to w następny dzień roboczy. Przewidywany czas dostawy w okresie przedświątecznym wynosi 3-7 dni roboczych. Będziemy Cię kontaktować, jeśli okres oczekiwania miałby zostać wydłużony.  

  • Towar, który jest dostępny w magazynie i został zamówiony w dniu roboczym przed 15:00, jest zwykle wysyłany tego samego dnia i można się spodziewać dostarczenia następnego dnia roboczego lub w ciągu 48 godzin.
  • Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 15:00, w weekendy i święta są wysyłane w następny dzień roboczy.

Czas dostawy 

Po przekazaniu przesyłki kurierowi, towar zostanie dostarczony między 8:00 a 18:00 w dni robocze. Nie mamy wpływu na dokładny czas dostarczenia, dlatego zalecamy podanie adresu np. do biura.

W dniu wysyłki Twojego zamówienia otrzymasz mailem numer przesyłki, kwotę do opłacenia kurierowi oraz link do śledzenia przesyłki z adresu e-mail shipment@darya.sk. Płatność jest możliwa tylko gotówką. Bądź dostępny pod wybranym przez Ciebie adresem lub powierz inną osobę do odebrania przesyłki i poinformuj firmę kurierską Geis na infolinii 18181. Kurier nie może czekać na odebranie paczki.

Wysyłka za granicę

Cena za dostawę za granicę wynosi 10 €. Płatność jest możliwa tylko kartą online lub z góry przelewem bankowym.

Płatność

Jak możesz opłacić swoje zamówienie?

  • Płatność online kartą

Zakupy u nas są naprawdę łatwe. Dzięki rozwojowi bankowości internetowej cały proces płatności został skrócony do minimum. Płatność kartą za pośrednictwem bramki płatności GoPay umożliwia płatność kartą kredytową bezpośrednio na nasze konto w ciągu kilku sekund. Przyspiesza to realizację zamówienia i nie musisz zawracać sobie głowy gotówką przy odbiorze towaru.

  • Płatność przelewem

Jeśli nie spieszy Ci się z zamówieniem, możesz również zapłacić u nas standardowym przelewem bankowym. Po potwierdzeniu zamówienia wyślemy Ci fakturę ze szczegółami do wykonania przelewu bankowego. W przypadku płatności przelewem czas dostawy wydłuża się o czas wymagany do rozliczenia transakcji i przetworzenia płatności. Zamówienie wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie bankowym. Transfer zajmuje zwykle 2-3 dni.

  • Płatność za pobraniem

Jeśli chcesz zapłacić za zamówienie przy odbiorze, wybierz opcję Płatność za pobraniem. Po skompletowaniu zamówienia wyślemy je do Ciebie za pośrednictwem firmy kurierskiej Geis. Kurier dostarczy przesyłkę bezpośrednio na twój adres. Dostarczenie paczki poprzedza kontakt telefoniczny i uzgodnienie odpowiedniego terminu dostawy. Wybierając metodę płatności za pobraniem, płacisz bezpośrednio kurierowi przy odbiorze zamówienia. Płatność jest możliwa tylko gotówką.

  • Płatność gotówką

Wolisz płatność gotówką albo chcesz przejrzeć towar i doradzić się przed dokonaniem płatności? Płatność gotówką można dokonać tylko bezpośrednio w naszym sklepie stacjonarnym w przypadku odbioru osobistego w naszym biurze w Bratysławie, Nové mesto. Prześlemy Ci więcej informacji o tym, jak do nas dotrzeć w potwierdzeniu zamówienia lub można je znaleźć w sekcji Kontakt.

Śledzenie przesyłek online

Jeśli w naszym sklepie z zabawkami jako metodę dostawy wybrałeś kuriera, możesz śledzić swoją przesyłkę bezpośrednio na stronie internetowej Geis w sekcji obsługi klienta Śledzenie przesyłki.

Śledzenie przesyłek online

Jak sprawdzisz gdzie znajduje się Twoje zamówienie?

Jeśli w naszym sklepie internetowym jako metodę dostawy wybrałeś usługę kurierską, możesz śledzić swoją przesyłkę bezpośrednio na stronie internetowej Geis SK s.r.o. w sekcji obsługi klienta Śledzenie przesyłki.

Wystarczy, jeśli w pierwszym polu Śledzenia przesyłki wpiszesz numer przesyłki, który wysłaliśmy Ci przy wysyłce towaru z adresu mailowego shipment@darya.sk i uzyskasz informację o dokładnym terminie dostarczenia towaru. Możesz kontaktować biuro obsługi klienta Geis i zmienić termin dostawy. Jeśli kurier nie zastanie Cię w danym dzień po podanym adresem, podejmie drugą próbę dostarczenia w następny dzień roboczy.

Kontakt do firmy kurierskiej Geis:

Biuro Obsługi Geis
Numer telefonu: 18 181
E-mail: info@geis.sk.